NORMATIVA DE L'ESCOLA
​
INFORMACIÓ ADDICIONAL AL CALENDARI:
​
Les dates i la informació sobre els exàmens d'instrument (a partir de 6 anys) es comunicaran més endavant segons l'evolució del curs.
​
La valoració i/o exàmens de llenguatge musical semestrals es faran dins de l'horari habitual de classe.
​
Els informes semestrals es rebran via mail.
​
PAGAMENTS:
​
- MATRÍCULA: Una vegada realitzat el pagament, aquesta només es retornarà en el cas que l'escola no imparteixi el curs.
​
- MENSUALITATS (BANC): Pels alumnes amb cobrament domiciliat, aquest s'efectuarà entre el dia 1 i 10 de cada mes.
​
- MENSUALITATS (EFECTIU): Pels alumnes amb cobrament en efectiu, es lliurarà un rebut a principi de mes i s'haurà d'efectuar el pagament a secretaria.
​
A excepció de la mensualitat de setembre on es facturaran exactament les classes realitzades, la resta de quotes seran fixes.
​
BAIXES:
En el cas de voler-se donar de baixa, cal comunicar-ho a la secretaria de l'escola per escrit amb una antel·lació mínima de 15 dies. En cap moment es retornarà l'import del mes en curs.
​
ALTRES:
Els alumnes que estiguin interessats en presentar-se als exàmens de l'Associated Boards of the Royal Schools of Music (ABRSM) que es realitzen cada any a l'escola caldà que informin als seus respectius professors i els informarem segons l'evolució.
​
L'escola no es fa responsable dels instruments i objectes que es deixin a secretaria en el cas que algun d'aquests quedés malmès.
​
En cas de la realització de sortides fora de l'escola en motiu d'alguna activitat, aquestes no es faran MAI SENSE UNA AUTORITZACIÓ SIGNADA PRÈVIAMENT.
​
​
MATERIAL:
- LLENGUATGE MUSICAL: S'informarà a les famílies del material necessari per a cada nivell.
​
- INSTRUMENT: Enguany, farem servir el correu electrònic per a la comunicació professor/a - famílies (fent també la funció d'agenda). La resta de material necessari es comunicarà segons el nivell i necessitats de cada alumne/a per part de cada professor/a.
​
Aquelles partitures que siguin escollides de llibres de l'escola les rebreu via mail en format PDF per tal que les pogueu imprimir i portar a la següent classe.
​
​
NORMES DE FUNCIONAMENT:
​
Entrades i sortides de l'escola
Per un bon funcionament de l'escola, demanem als acompanyants que espereu a l'exterior de l'escola fins que sigui l'hora d'entrada/sortida.
​
Per a realitzar gestions, podeu dirigir-vos directament al personal de secretaria.
​
Altres:
Només es recuperaran les classes d'instrument en cas que el professor/a no hi pugui assistir.
​
NO ESTÀ PERMÈS ENTRAR A LES AULES MENTRE S'HI REALITZEN CLASSES. En cas de voler parlar amb algun/a professor/a cal comunicar-ho a secretaria o bé mitjançant els correus electrònics habilitats que us facilitarem.
​
En el cas necessari, també podeu realitzar la consulta mitjançant el correu electrònic de l'escola: praeludium@praeludium.cat
​
​